Кітапхана

Исакова Зинегул Тулегеновна

Кітапхана меңгерушісі

Туған жылы Білімі Оқу орны Еңбек өтілі
03.06.1976 ж Жоғары Орал қаласы, Батыс Қазақстан Гуманитарлық Университеті 28 жыл

Кабинеттің жұмыс жасау кестесі

Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма Сенбі
8.00-17.00 8.00-17.00 8.00-17.00 8.00-17.00 8.00-17.00 8.00-13.00
Үзіліс 12.00-14.00 Үзіліс 12.00-14.00 Үзіліс 12.00-14.00 Үзіліс 12.00-14.00 Үзіліс 12.00-14.00  

2021-2022 оқу жылындағы кітапхана қоры

Атауы Саны
  Бала саны 476
  Аз қамтылған бала саны 63
  Оқулықпен қамтамасыз етілген оқушылар 476
  Кітап қоры 41244
  Оқулық қоры 30238
  Таратылған оқулық саны 7140
  Оқу әдістемесі 196
  Оқырман саны 550
  Келушілер саны 1810

Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінде берген тапсырмасына сәйкес, Білім және ғылым министрлігі «Оқуға құштар мектеп» жобасын қолға алды.
«Оқуға құштар мектеп» жобасының мақсаты еліміздегі кітапханалар ахуалын жақсарту және оқушылар мен жастардың көркем әдебиетке қызығушылығын арттыруға бағытталған. Бұл жобаны іске асыру барысында «Ә.Жангелдин атындағы ЖОББМ»КММ кітапханасында «Оқуға құштар мектеп» жобасы бойынша мектепшілік жоспар құрылып іс-шаралар өткізілуде.
Жобаның міндеттері:
— мектеп кітапханасының және ата-аналардың балалар мен жасөспірімдерді кітап оқу мәдениетін дамыту мен сақтау проблемасын шешудегі іс-әрекеттерін «Кітап оқуға құштар мектеп» жобасына қатысу арқылы белсендендіру;
— «оқырман сауаттылығы» ұғымын ашу;
— отбасылық оқуды насихаттау;

Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінде берген тапсырмасына сәйкес, Білім және ғылым министрлігі «Оқуға құштар мектеп» жобасын қолға алды.
«Оқуға құштар мектеп» жобасының мақсаты еліміздегі кітапханалар ахуалын жақсарту және оқушылар мен жастардың көркем әдебиетке қызығушылығын арттыруға бағытталған. Бұл жобаны іске асыру барысында «Ә.Жангелдин атындағы ЖОББМ»КММ кітапханасында «Оқуға құштар мектеп» жобасы бойынша мектепшілік жоспар құрылып іс-шаралар өткізілуде.
Жобаның міндеттері:
— мектеп кітапханасының және ата-аналардың балалар мен жасөспірімдерді кітап оқу мәдениетін дамыту мен сақтау проблемасын шешудегі іс-әрекеттерін «Кітап оқуға құштар мектеп» жобасына қатысу арқылы белсендендіру;
— «оқырман сауаттылығы» ұғымын ашу;
— отбасылық оқуды насихаттау;